NOWE TECHNOLOGIE
Kontynuacja integracji pionowej i inwestycji w nowe technologie.
WŁASNA HODOWLA
Nowa strategia rozwoju polegająca na integracji pionowej. Zakładamy pierwszą własną hodowlę bydła.
RYNEK AZJATYCKI
Rozszerzenie kanałów dystrybucji, wejście na rynek azjatycki. Pierwsza wysyłka do Japonii i Hong-Kongu.
NOWA MARKA
Wprowadzenie na rynek nowej marki BEEF Master, dedykowanej dla sektora HoReCa oraz klientów indywidualnych. Otwarcie filii zakładu w Buszewie.
CERTYFIKATY
Wdrożenie standardów HACCP, IFS, BRC, Halal, Kosher. Uzyskanie certyfikatów Halal, IFS i BRC.
ZASIĘG
Uzyskanie licencji na eksport do krajów UE. Eksport wołowiny do 60 krajów. Własna baza logistyczna oraz flota transportowa.
ROZWÓJ
Dynamiczny rozwój firmy. Nowy, większy zakład w Golinie, budowa nowoczesnej chłodni o pojemności 25 000 ton, a następnie ubojni o zdolności uboju 1400 sztuk dziennie.
POCZĄTEK
Wojciech Biernacki otwiera w Czeluścinie pierwszą ubojnię bydła, fundament jednego z największych i najnowocześniejszych zakładów mięsnych w Europie Środkowo-Wschodniej.